Uchwała Rady Nr VII/90/03 z dnia 2003-12-30
Numer | VII/90/03 |
---|---|
w sprawie | ustalenia wzorów formularzy podatkowych obowiązujących na terenie gminy Bargłów Kościelny. |
Data wydania | 2003-12-30 |
Uchwała Nr VII/90/03
Rady Gminy Bargłów Kościelny
z dnia 30 grudnia 2003 r.
w sprawie ustalenia wzorów formularzy podatkowych obowiązujących na
terenie gminy Bargłów Kościelny.
Na podstawie art. 6 ust. 13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 9, poz. 84 z późniejszymi zmianami: z 2002 r. Nr 200, poz. 1683 oraz z 2003 r. Nr 96 poz. 874, Nr 110, poz. 1039, Nr 188, poz. 1840, Nr 200, poz. 1953 i Nr 203, poz. 1966) określa się co następuje:
§ 1. 1. Ustala się wzór deklaracji na podatek od nieruchomości (DN – 1) stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały
2. Ustala się wzór informacji w sprawie podatku od nieruchomości (IN – 1) stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
§ 3. Traci moc:
1) wzór deklaracji na podatek od nieruchomości (DN – 1) stanowiący załącznik Nr 1 do uchwały Nr II/15/02 Rady Gminy Bargłów Kościelny z dnia 20.12.2002 r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy podatkowych obowiązujących na terenie gminy Bargłów Kościelny.
2) wzór informacji w sprawie podatku od nieruchomości (IN - 1) stanowiący załącznik Nr 2 do uchwały Nr II/15/02 Rady Gminy Bargłów Kościelny z dnia 20.12.2002 r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy podatkowych obowiązujących na terenie gminy Bargłów Kościelny.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po 14 dniach od dnia jej opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady Gminy
Jan Romanowski
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 1 do Uchwały Rady Gminy Bargłów Kościelny Nr VII/90/03 z dnia 30.12.2003 r. |
DN – 1 DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Według stanu na dzień .......................
|
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.). Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących wspólnotę mieszkaniową. Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
||||||||||
|
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
||||||||||
|
|
3. Wójt Gminy Bargłów Kościelny Adres 16-320 Bargłów Kościelny, ul. Augustowska 47 |
|||||||||
|
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić) * - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
||||||||||
|
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
||||||||||
|
|
4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
|||||||||
|
|
5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
|||||||||
|
|
6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
|||||||||
|
|
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
|||||||||
|
|
8. Nazwa pełna * / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
|||||||||
|
|
9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki**
|
|||||||||
|
|
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
|
|||||||||
|
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** |
||||||||||
|
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat |
|||||||
|
|
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Numer domu / Numer lokalu |
|||||||
|
|
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta |
|||||||
|
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
||||||||||
|
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
|||||||||||
|
Wyszczególnienie |
Stawka podatku wynikająca z Uchwały Rady Gminy Bargłów Kościelny w zł, gr |
Kwota podatku w zł,gr
|
||||||||
|
|
|
|
|
|||||||
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
|||||||||||
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
21.
............. m2 |
22.
.................,....... |
23.
..............,....... |
|||||||
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
24. ............. ha |
25. .................,....... |
26. .................,.... |
|||||||
|
3. pozostałe grunty przeznaczone pod zabudowę letniskową |
27. ............m2 |
28. .................,...... |
29. ............,..... |
|||||||
|
4. pozostałe grunty, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego.
|
30.
................ m2 |
31.
.................,....... |
32.
............,....... |
|||||||
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) * Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. |
|||||||||||
|
1. mieszkalnych oraz zajętych wyłącznie na potrzeby mieszkalne ogółem |
33. ................. m2 |
34. ...................,....... |
35. .................,....... |
|||||||
|
a) kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
b) powyżej 2,20 m |
36.
....................... m2
....................... m2
|
37.
........................,........
........................,........ |
38.
........................,.......
.......................,........ |
|||||||
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem,
w tym o wysokości: - od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- powyżej 2,20 m |
39.
............... m 2
................ m2
....................... m2
|
40.
.................,.......
..................,.......
........................,........
|
41.
.................,.....
.................,......
.....................,........
|
|||||||
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem, w tym pomieszczenia o wysokości: - od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - powyżej 2,20 m |
42.
.................m2
....................... m2
....................... m2 |
43.
....................,......
.........................,........
........................,......... |
44.
...................,....
........................,........
........................,......... |
||||||||
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem, w tym pomieszczenia o wysokości: - od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - powyżej 2,20 m |
45.
..................m2
....................... m2
....................... m2 |
46.
...................,.......
........................,........
........................,........ |
47.
...................,....
........................,........
........................,........ |
|||||||
|
5. pozostałych ogółem, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego. w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
48. ................. m2
....................... m2
....................... m2 |
49. ...................,.......
........................,........
........................,........ |
50. ...................,....
........................,........
........................,........ |
|||||||
D.3 BUDOWLE |
|||||||||||
|
1. budowle (2 %) (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
51. .................,.... |
52. ..................,..... |
53. .................,...... |
|||||||
E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
|||||||||||
|
Kwota podatku Suma kwot z kol. D ( należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy ) |
54. .................,...... |
|||||||||
F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
|||||||||||
G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGOUprzedzony o odpowiedzialności wynikającej z ustawy karno-skarbowej oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|||||||||||
|
55. Imię
|
56. Nazwisko |
|||||||||
|
57. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
................................................................... |
58. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego
............................................................................................. |
|||||||||
H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|||||||||||
|
59. Uwagi organu podatkowego |
||||||||||
|
60. Identyfikator przyjmującego formularz
|
61. Data i podpis przyjmującego formularz |
|||||||||
POUCZENIE
Niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 1991r. Nr 36, poz. 161 z późn. zm.).
Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 2 do Uchwały Rady Gminy Bargłów Kościelny Nr VII/90/03 z dnia 30.12.2003 r. |
IN – 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Według stanu na dzień ......................
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.). Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
|||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|||
|
3. Wójt Gminy Bargłów Kościelny Adres 16-320 Bargłów Kościelny, ul. Augustowska 47 |
||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ |
|||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|||
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
||
|
5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
||
|
6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
||
|
7. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia
|
||
|
8. Imię ojca, imię matki
|
||
|
9. Numer PESEL
|
||
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA |
|||
|
10. Kraj
|
11. Województwo |
12. Powiat |
|
13. Gmina
|
14. Ulica |
15. Numer domu / Numer lokalu |
|
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|||
|
19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. informacja składana po raz pierwszy q 2. korekta uprzednio złożonej informacji od dnia .............................. |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA |
||||
|
|
Do opodatkowania |
zwolnione |
|
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
||||
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
20. ............................................ m2 |
........................................m2 |
|
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
21. ............................................ ha |
...................................... ha |
|
|
3. pozostałe grunty przeznaczone pod zabudowę letniskową |
22. ..................................... m2 |
........................................ m2 |
|
|
4. pozostałe grunty, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego
|
23.
.............................................. m2 |
..................................... m2 |
|
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. |
||||
|
1. mieszkalnych oraz zajętych wyłącznie na potrzeby mieszkalne ogółem |
24. .................................... m2 |
................................... m2 |
|
|
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - powyżej 2,20 m |
25.
............................................... m2
............................................... m2 |
.............................................. m2
............................................... m2 |
|
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem
w tym o wysokości: - od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- powyżej 2,20 m |
26. ................................... m2
............................................. m2
............................................ m2 |
.................................. m2
.............................................. m2
............................................... m2 |
|
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem w tym pomieszczenia o wysokości: - od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- powyżej 2,20 m |
27. ............................ m2
.................................... m2
................................... m2 |
........................................... m2
........................................... m2
........................................... m2 |
|
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem w tym pomieszczenia o wysokości: - od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- powyżej 2,20 m |
28. ................................... m2
........................................... m2
............................................ m2 |
............................................ m2
............................................. m2 |
|
|
5. pozostałych ogółem, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego. w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
29. ...................................m2
.........................................m2
........................................ m2
|
...........................................m2
.......................................... m2
.......................................... m2 |
|
D.3 BUDOWLE |
||||
|
1. budowle - (2 %) (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
30. ......................................... |
............................................ |
|
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH(podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa – z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
||||
F. INFORMACJA O OSOBACH (współwłaścicielach, współposiadaczach samoistnych, współużytkownikach wieczystych, współposiadaczach) (podać: Nazwisko i imię, adres zamieszkania, NR NIP, rodzaj własności/posiadania)
|
||||
G. ADRES DO KORESPONDENCJI OSOBY SKŁADAJĄCEJ INFORMACJĘ
|
||||
H. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGOUprzedzony o odpowiedzialności z ustawy karno-skarbowej oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
||||
|
31. Imię
|
32. Nazwisko |
||
|
33. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
................................................................ |
34. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego
................................................................................... |
||
I. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||||
|
35. Uwagi organu podatkowego
|
|||
|
36. Identyfikator przyjmującego formularz
|
37. Data i podpis przyjmującego formularz |
||
Metryka strony